arrow_drop_up arrow_drop_down
We hielpen de merkstrategie en het verhaal van Conscious Academy te schrijven

 

Case: Conscious Academy

Merkstrategie, Design

Een nieuwe maatschappij waarin we mensen gelukkig zijn, waar iedereen in zijn kracht staat, waar geen stress is. Klinkt als een utopie? Guess again.  

De kerk vormt het hart van de Conscious Academy

Traject

Op een locatie omgeven door groen in Rosmalen, vormt een voormalige kerk het hart van de Conscious Academy. De initiatiefnemers achter de Academy bieden een plek om te wonen, werken en leren om zo een maatschappelijke verandering op gang te brengen.


Het idee bestond al jarenlang in het hoofd en hart van initiatiefnemer Joris Swinkels. Het plan werd opeens een stuk concreter toen hij ‘per toeval’ op een locatie stuitte. Om het plan verder vorm te geven en investeerders aan boord te krijgen, werden wij ingeschakeld.


Aan de hand van vele gesprekken en een strategische sessie, hebben wij de basis neergelegd voor wat Conscious Academy moet zijn. Hieruit is een merkstrategie en business plan met verdienmodellen gekomen.


Daarnaast zorgden wij voor een bijpassende visuele stijl en zijn we momenteel bezig met de website. 

Sacha Steuns en Joris Swinkels van Conscious Academy

Resultaten

Met het merkdocument en het daarop gebaseerde pitch deck, zijn meerdere geïnteresseerde partijen gevonden.  


De locatie is inmiddels een feit, er wordt hard gewerkt aan het programma en Conscious Academy hoopt vanaf september de eerste studenten en bewoners te kunnen ontvangen. 


Wij blijven betrokken als strategisch partner en adviseren rondom strategie, content en marketing. 



Deliverables Conscious Academy

Merkdocument

Pitch deck richting investeerders

Logo met bijbehorende visuele stijl

Fotografie

Ongoing consultancy

Conscious Academy op landgoed Coudewater te Rosmalen

Mogen we jou ook helpen je dromen te verwezenlijken?

Plan dan een gratis kennismakingscall in of mail ons.​​​​
Cookies